Panaszkezelés
Panaszbejelentés
Amennyiben az OVER CAPITAL Zrt. eljárásával kapcsolatos észrevételét, esetleges panaszát kívánja eljuttatni részünkre, úgy az alábbi lehetőségek közül választhat.
Központi (személyes) ügyfélszolgálat: 3530 Miskolc, Arany János utca 1. ügyfélfogadási időben
Levelezési cím: OVER CAPITAL Zrt., 3530 Miskolc, Arany János utca 1.
Telefon: +36 46 200 270
E-mail: info@overcapital.hu
Online KHR kifogás bejelentőt ide kattintva érheti el.
Online panaszbejelentés
Panaszkezelés menete
Panaszkezelés menetéről részletesen a Panaszkezelési szabályzatban olvashat. Tájékoztatjuk, hogy a magáncsőddel kapcsolatos panaszokra szintén ez a szabályzat irányadó.
Amennyiben panasz bejelentését személyesen vagy írásban szeretné megtenni, úgy ajánljuk a honlapunkon található adatlap kitöltését.
Társaságunk lehetővé teszi, hogy írásbeli panaszának benyújtásához alkalmazhassa a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett panaszkezelési formanyomtatványt, melyet ide kattintva érhet el.
A Magyar Nemzeti Bank pénzügyi panaszokkal kapcsolatos tájékoztatása itt érhető el.
Amennyiben meghatalmazott útján kíván eljárni, meghatalmazást szíveskedjen csatolni. Amennyiben nem a meghatalmazás mintát használja, akkor a meghatalmazásnak meg kell felelnie a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 325. §-ában foglalt, a teljes bizonyító erejű magánokiratra vonatkozó rendelkezéseknek, továbbá a meghatalmazásnak tartalmaznia kell legalább a meghatalmazó és a meghatalmazott személyes adatait (cégnév, székhely, adószám, cégjegyzékszám / név, születési hely és idő, anyja születési neve, lakcím, személyazonosító okmány száma), valamint a panasszal érintett ügy pontos azonosítását (pl. szerződésszám, bankszámlaszám, vagy ügyszám).
Társaságunk a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 325. § (1) a) pontja szerinti meghatalmazást ("a kiállító az okiratot saját kezűleg írta és aláírta") nem fogad el.
Ha Ön nem ért egyet a bejelentésére kapott válasszal, vagy ha a panasz kivizsgálására jogszabályban előírt 30 napos válaszadási határidő eredménytelenül telt el és Ön fogyasztó, akkor
- fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén a Magyar Nemzeti Bank Ügyfélszolgálatához fordulhat:
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank H-1534 Budapest, BKKP Pf.:777.
Telefon: 06-80/203-776
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu - a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a
szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén az illetékes bírósághoz vagy a
Pénzügyi Békéltető Testülethez fordulhat:
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Ügyfélszolgálati cím: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
Levelezési cím: Pénzügyi Békéltető Testület, H-1525 Budapest BKKP Pf.: 172.
Telefon: 06-1-489-9700, 06-80-203-776
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Amennyiben Ön a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását, illetve a Magyar Nemzeti Bank fogyasztóvédelmi ellenőrzési eljárását kívánja kezdeményezni, úgy az arra alkalmas formanyomtatványt itt találja:
www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz
A Pénzügyi Békéltető Testület eljáró tanácsa egyezség hiányában akkor is kötelezést tartalmazó határozatot hozhat, ha a szolgáltató alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztónak minősülő ügyfél érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg az egymillió forintot.
Ha Ön nem fogyasztó, akkor a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvitája rendezése érdekében bírósághoz fordulhat.